Welkom op de pagina van de medezeggenschapsraad (MR) van basisschool St. Joan.

De MR is een verplicht overlegorgaan met advies-en instemmingsrecht. De MR bestaat uit een gekozen vertegenwoordiging van ouders en teamleden. Ze bespreekt allerlei zaken op het gebied van beleid, onderwijskunde en huisvesting. Voorbeelden zijn het schoolontwikkelingsplan, cito-resultaten, onderwijskwaliteit en -ontwikkelingen, en de interne communicatie. Over deze zaken geeft zij gevraagd of ongevraagd advies. Voor sommige zaken zoals het formatieplan is instemming van de MR vereist.

De rol van de MR-leden is het vertegenwoordigen van hun achterban tijdens MR-overleg, GMR-overleg of situationeel overleg. De MR sluit aan bij GMR-vergaderingen, de gemeenschappelijke MR van alle Skozok scholen, waar Skozok ontwikkelingen op de voet gevolgd worden. Daarnaast wordt er overleg gepleegd met de MR-en van andere Skozok scholen indien daar aanleiding toe is.

Huidige MR leden:

Maike Ras - van Weert (voorzitter)
Amy van Hest (secretaris)
Paula Koolen (leerkracht)
Ine Langens (leerkracht)

Heb je vragen voor de MR?
Wil je graag je ideeën voorleggen?

Contact:
MrStJoan@skozok.nl of neem contact op met een MR lid

MR Reglement Werkplan MR 2023-2024